a-amiie

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av amanda - 12 maj 2011 22:01

Hej :)

Idag har man varit i skolan som vanligt.

Vi hade kondition idag på gympan.

Vi kastade typ bara frisbee hela tiden -.-

Men sen när vi kom tillbaka till skolan från sporthallen hae vi prohä.

Då fick vi bara jobba med planeringen :/


Men när man kom hem satte man sig vid datan.

Då logga jag först in på msn och sen på bdb som vanligt :)

Sen logga man in på kp-webben som man skaffa igår :D

Där gick man in på chatten och kaxa sig mot några jag inte kände ;p

Tack ellen för tipset, fett kul ! ;D

Sen gjorde bella en bild till mig ( bild längre ner ).

Och jag en till henne ( bild längre ner ).

Sen satte man sig och pyssla :) <3


Nu har man också varit på träning.

Det var avslutning så vi lekte typ bara.

Sen fick vi glass :D


När man kom hem åt vi lite ostkaka :)

Gooooooott :D:D <3

Då titta man samtidigt på " Herr Och Fru "

Nu ser man på eurovision songcontest 2011 :)

Asså min syrra Paulina är ju typ HELT förälskad i Eric Saade ;o <3

Men hon är ju lite knäpp så det är inte så konstigt ! ;d


Bjuder på bilder:

Jag :) <3     

Bilden jag gjorde till bella :) <3

As fina blommor :) <3     Bilden jag gjorde till Bella :) <3 Ett bokmärke jag gjorde idag :D <3 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards