a-amiie

Alla inlägg under april 2011

Av amanda - 30 april 2011 10:08

Tjena mors :)


Idag bli det marknad med bella :)

Men vi kan inte sticka än, eftersom bella ska iväg lite först.

Men sen sticker vi dit !

När vi är där blir det nog många vi träffar :) <3


Men detta blev ett kort inlägg, men jag skriver igen ikväll, när jag

kommit hem från marknaden :D <3


Ha det bäst ! :) <3


// manda

Av amanda - 28 april 2011 20:48

Hej idag var man i skolan som vanligt -.-

Efter skolan gick man till bella :)

När vi kom hem till henne skulle vi baka :D

Men vi fick först leta upp receptet på datan.

Men bella hade inte alla ingredienser så vi fick gå hem till mig och hämta.

Sen började vi baka <3

Vi bakade två satser.

Det gick ganska bra :D

När bella skulle knäcka två ägg i en kopp först ( för att det inte skulle komma skal i kakan ) så kom ett bra utan skal men det andra råkade hon knäcka utanför hela koppen ! :D <3<3

Sen på andra satsen gjorde hon exakt samma sak ! :D <3

HAHAHA :D

Som jag skratta ! x) <3


När det väl var klart skulle jag gå hem.

När jag kom  hem satt pappa och mamma och åt.

Det blev omelett :)

Men jag åt typ inget för jag hade ätit 3 bullar på catét och lite smet ;)

Glupsk jag är :P <3


Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och fika ! <3


Inga bilder från idag när vi bakade, tyvärr :( <3


// manda



Av amanda - 26 april 2011 10:50

Hej <3


Så här har min dag sett ut:

  • Vakna klockan åtta -.-
  • Se på tv
  • Gå in på datan :)
  • Dushca ( stavning ? ) <3
  • Klä på mig :)
  • Gå in på datan igen ;D

Sen ska man cykla till bruksskolan och möta moa där :) <3


Asså jag bara älskar vädret ! <3

Någon annan som gör det ? :))


Nu var det längesen jag la ut lite bilder !

Bjuder på bilder :)) <3


      


Nu tycker jag ni är för dåliga på att komentera ! ;o

Ni får börja komentera nuuuuuu ! :))


// manda







Av amanda - 10 april 2011 19:53

Tja (L)

Idag var man med bella :)

Då stack vi till kamratcupen.

Det var typ as kul !


Vi satt typ på taket ovanför en sån bänk en stund med anna som vi träffa där.

Där under satt ett lag med killar från jonstorp, och dom typ störde sig på att vi satt där.

Då bankade dom i taket så att man fick ont i röven :P

Sen försökte de ta våra skor, men sån tur var att de inte fick tag på någon sko.

Sen sa deras tränare till dom att det satt tjejer på taket och om de fortsatte banka på taket så skulle vi komma ner och sätta oss hos dom.

Vi bara: som om vi skulle sätta oss mellan dom ;o

Haha :D

Sen skulle deras tränare gå och göra något, och då började dom spruta jätte mycket vatten på oss med deras vattenflaskor !

Vi blev helt dyngsura !

Sen skulle dom värma upp inför deras match, så då gick dom.

Efter det kallade vi dom " TÖNTARNA " :D


Bra jobbat alla som vi kände från HBK ! :)


Kram från mig ! (L)



Av amanda - 9 april 2011 10:58

Hej :)

Idag ska man till väla igen :)

Har någon något förslag på vad man kan göra fram till man ska åka till väla vid ett ? :) <3

Jag har jätte tråkigt ! :(


Detta blev ett kort inlägg men men. :)

PUSSOKRAM <333

Av amanda - 8 april 2011 17:17

      Tjenaaa <3


Såå himla gött med fredag ! :D

Någon som håller med ?


Idag har man väl först varit i skolan.

Sen kom man hem och satte sig vid datan, och fika :)

Senare ska man till mammas kompis och äta :$

Hon har typ ett barn som går i trean som jag får va med, Wilma :$

Men, men vi får hoppas att det blir roligt ! :)

önska mig LYCKA TILL ! <3

Sen ska man ju se på talang där occå :)


Igår va man på väla till typ halv 11, 11 :D

Sjukt kul !

Det var typ rea på alla affärer från halv 9 till 11 !

Jag köpte nya converse jätte billigt :D <3

På lördag ska man dit igen men med Bella <3

Ska bli ap kul ! :D <3


Här kommer bilder på mina nya converse:


     

Tycks ? :) <3


ALLA KOMENTERAR ANNARS BLIR JAG SUUUUR ! :O <3

Av amanda - 7 april 2011 15:11

Tjoo <3


Så här kommer min dag se ut / sett ut :

  • Äta frukost
  • Gå till skolan
  • Cafét :D
  • Komma hem
  • Webba med bella <3
  • Träning
  • Äta kvällsmat

Soooooovaaa ! :D


Idag på cafét kom först jag och bella.

Sen kom hajalmar och satte sig brevid oss.

När han haade hanlat klart hade han en hel påse bullar till sin familj :P

Då tog jag påsen och sprang och gömde den i tjejernas omklädningsrum !

Haha :D
Men han hittade dom såklart :P

Sen satte vi oss igen, coh då kom axel också.

Då snodde jag påsen igen och sprang till högstadiet med den :P
Då kom bella efter och då kastade jag den till henne, men hon tappade den

så han fick tag på den :P


Haha, kul vi hade ! <3

Hade tyvärr inga bilder idag :( <3

Av amanda - 6 april 2011 19:45

Tjena :D

Idag har man varit ute och fotat med bella :)

Riktigt kul ! <3 (y'

Sen var man med fabian och var på lekplatsen.

Vi kastade sko och vante :P

Hahaha x)


Längtar sjuktt mycket till lördag !

Då ska man till väla med bella shoppa :D

Kommer bli as kul !


Bjuder på bild :)

  Hade ingen fin bild på mig !


Pussokram <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards