a-amiie

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Café <3 :D

Av amanda - 7 april 2011 15:11

Tjoo <3


Så här kommer min dag se ut / sett ut :

  • Äta frukost
  • Gå till skolan
  • Cafét :D
  • Komma hem
  • Webba med bella <3
  • Träning
  • Äta kvällsmat

Soooooovaaa ! :D


Idag på cafét kom först jag och bella.

Sen kom hajalmar och satte sig brevid oss.

När han haade hanlat klart hade han en hel påse bullar till sin familj :P

Då tog jag påsen och sprang och gömde den i tjejernas omklädningsrum !

Haha :D
Men han hittade dom såklart :P

Sen satte vi oss igen, coh då kom axel också.

Då snodde jag påsen igen och sprang till högstadiet med den :P
Då kom bella efter och då kastade jag den till henne, men hon tappade den

så han fick tag på den :P


Haha, kul vi hade ! <3

Hade tyvärr inga bilder idag :( <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda - 12 maj 2011 22:01

Hej :) Idag har man varit i skolan som vanligt. Vi hade kondition idag på gympan. Vi kastade typ bara frisbee hela tiden -.- Men sen när vi kom tillbaka till skolan från sporthallen hae vi prohä. Då fick vi bara jobba med planeringen :/  ...

Av amanda - 8 maj 2011 18:31

Tjena mors ! ♥   Idag har man bara varit hemma. Man har typ ont i huvudet, ont i halsen, ont i ögonen :$ Jag pallar typ inte någonting ;(   Idag var det ju jätte varmt så man ville ju vara ute och göra massor av grejer :D Men när...

Av amanda - 3 maj 2011 15:36


Tjena :) <3 Idag har man vait i skolann som vanligt. På morgonen hade man brännboll :) Hyfsat kul. Mitt lag vann med ett poäng :D Sista lektionerna hade man so -.- Vi pratade om Gustav vasa. Asså jag höll helt seriöst på att somna ! ...

Av amanda - 2 maj 2011 20:48

Tjenixen :) Jaoo, idag var man med bella :) När vi kom hem skulle vi typ göra em matte uppgift -.- Man skulle typ mäta golvytan på sitt rum i area :S Men när vi va klara med det satte vi oss vid datan och lagga lite :D Vi väntade på att man...

Av amanda - 30 april 2011 10:08

Tjena mors :)   Idag bli det marknad med bella :) Men vi kan inte sticka än, eftersom bella ska iväg lite först. Men sen sticker vi dit ! När vi är där blir det nog många vi träffar :) <3   Men detta blev ett kort inlägg, men jag skr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards