a-amiie

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av amanda - 2 maj 2011 20:48

Tjenixen :)

Jaoo, idag var man med bella :)

När vi kom hem skulle vi typ göra em matte uppgift -.-

Man skulle typ mäta golvytan på sitt rum i area :S

Men när vi va klara med det satte vi oss vid datan och lagga lite :D

Vi väntade på att man skulle kunna logga in på bilddagboken, eller som det nu heter: http://www.dayviews.se  :)

När vi hade varit inne på datan åt vi pannkakor ! :D

Mums... !

Efter det gick vvi ut och hoppa på studdsmattan ( och som vanligt fick jag skrattanfall :D )


Sen gick vi upp i kojan :P

När vi gick upp där tog vi upp kuddar, mattor, och datan ;)

Riktigt kul faktiskt !

Sen börja det regna men vi har sån där papp på taket så vi kunde sitta där inne i regnet med datan ändå :)

Sen skulle Bella sticka hem :( <3


Nä Bella hade gått åt man en macka.

Var tvungen att ha en macka i mig innan taekwondon som jag skulle på om en stund.

När man kom hem från taekwondon hoppa man in i duschen och sen åt man köttgryta med ris :)


Men nu ska jag äta äppelkaka med vaniljsås ! :D <3


Ha det bäst alla läsare ! :)


// Manda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards